sobota, 30 czerwca 2012

Licytacja Nagłówka

EDIT: ZAREZERWOWANE!

Wreszcie udało mi się skończyć grafikę, której robienie zajęło mi ponad dwa tygodnie. Każdego dnia otwierałam Gimpa na chwilkę i coś dodawałam, a dzisiaj siedziałam nad tym nagłówkiem od rana i wreszcie mi się udało. Uff...jaka ulga. Teraz tylko czekać na chętnych. 

Pracę możecie licytować tylko w ubraniach, które mi zaproponujecie. Ja później wybiorę najlepszą propozycję.

Tak wygląda sam nagłówek:

Włosy zrobiłam sama.


A tak wygląda na blogu razem z tłem, które trzeba zmienić w ustawieniach.


 I jak podoba się efekt? 
Jesteś chętny? Licytuj!

PS: Więcej info na temat kupowania u mnie grafik w zakładce "Zanim Kupisz".

10 komentarzy:

  1. z chęcią kupię tylko jak zmienisz troszkę włosy ;)
    żeby były takie opadające ale czarne takie jakie są , są dziwne.
    Hmm dam spódniczkę HB;)
    pogadamy na czacie
    Mamba01Baba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej,
      mogę zmienić włosy- to żaden problem- lecz którą spódniczkę byś mogła zaoferować?
      Jak mnie wypatrzysz na czacie to pisz :]
      Kociara5678

      Usuń
  2. ok spk pogadamy jutro

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. W chwili obecnej nie posiadam członkostwa ss, więc nie- ale możesz zaoferować np. jakiś ciuszek :)

      Usuń
  4. Nie mam cennych ubrań, a może być ew. doładowanie do telefonu ?

    OdpowiedzUsuń
  5. założyłam na siebie mam nadzieję że się podoba . ;)
    Mamba01Baba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem :( Chodzi Ci o tą z PPQ? Jak tak to dziękuję :]

      Kociara5678

      Usuń