środa, 11 lipca 2012

Licytacja Nagłówka

EDIT: DZISIAJ POD WIECZÓR (NIE PODAM DOKŁADNEJ GODZINY) SKOŃCZY SIĘ LICYTACJA, WIĘC JEŻELI SĄ JESZCZE CHĘTNI TO PROSZĘ O SKŁADANIE OFERT W KOMENTARZACH POD POSTEM

Kociara5678


Tym razem oferty możecie składać także w Stardollarach, więc mam nadzieję, że licytację będą szły "łatwiej", że będzie więcej chętnych. Oprócz tego jest możliwość oferowania także ubrań lub doładowań. ;-)

Cena wywoławcza: 30 stardollarów
Minimalne przebicie: 5 stardollarów
Kup teraz: 400 stardollarów

Ceny podawajcie bez wliczonej prowizji, żeby uniknąć nieporozumień.
Czcionkę i nazwę bloga zmienię po dokonaniu płatności.


Jakieś pytania?
Piszcie! :D

9 komentarzy:

  1. To ja na dobry początek dam 35 sd. A dorobiłabyś tło i zmieniła włosy ? Nie pasuje mi ta grzywka na twarzy i gdyby były troszkę dłuższe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wszystko zależy od ilości chętnych i wylicytowanych stardollarów, ale jest opcja zmiany tych rzeczy :D Narazie czekam na paru chętnych żeby licytacja mogła się "potoczyć". :p

      Dziękuję, że licytujesz ^.^

      Usuń
    2. Ja mogę dać wiecej tylko zależy mi na tych paru rzeczach :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Minimalne przebicie to 5 stardollarów, ale ujdzie :p

      Usuń
    2. Koniec licytacji :)

      Zarezerwowałam dla Ciebie projekt za 78sd + prowizja Stardoll = 87 Stardollarów :)

      Po dokonaniu płatności praca pojawi się na blogu gotowa do pobrania ^.^

      Usuń