wtorek, 28 sierpnia 2012

Co do nagłówków...

Chyba wszyscy zauważyliśmy, że od jakiejś pory nie dodaję żadnej, nowej grafiki. Otóż powodem jest to, że wciąż jestem na wyjeździe i nie mam czasu aby zrobić coś nowego, a komputer ze Stardollowymi nagłówkami, które mam do sprzedaży został w domu. Obecnie nie mam dostępu do Gimpa, więc jak tylko wrócę to postaram się coś nowego zgraficzyć. Kolejnym powodem dla którego chciałabym aby osoby zainteresowane dokonały płatności w postaci Stardollarów już teraz, bo za kilka dni skończy mi się członkostwo superstar, co spowoduje, że będzie można płacić tylko i wyłącznie w ubraniach lub doładowaniach. Więc jak ktoś chciałby teraz kupić grafikę, to proszę o skontaktowanie się ze mną poprzez księgę gości lub napisz do mnie w komentarzu pod tym postem.

Jakieś pytania, uwagi? Śmiało piszcie.

PS: Za około tydzień wszystkie nagłówki i prace będą dostępne!

-Kociara5678

1 komentarz: